بهترین سایت مشاور املاک  و آگهی ویلا زمین و خانه  در شمال Melk20.com

بهترین سایت مشاور املاک و آگهی ویلا زمین و خانه در شمال Melk20.com

خرید و فروش زمین در نشتارود ، تنکابن ، رامسر ، کلارآباد ، عباس آباد
بهترین سایت مشاور املاک  و آگهی ویلا زمین و خانه  در شمال Melk20.com

بهترین سایت مشاور املاک و آگهی ویلا زمین و خانه در شمال Melk20.com

خرید و فروش زمین در نشتارود ، تنکابن ، رامسر ، کلارآباد ، عباس آباد

ویژگی بهترین وب سایت های املاک و مستغلات


 بهترین وب سایت های املاک و مستغلات در جهان دارای توازن کامل شکل و عملکرد هستند تا بازدیدکنندگان را متقاعد کنند که به مکان مناسبی آمده اند. این همان چیزی است که سایت‌های برند  را جلوتر از همه قرار می‌دهد.


در عین حال، وب سایت های خارجی مثل Realtor که به خوبی ساخته شده اند، فقط پلتفرم های تبلیغاتی نیستند. آنها ابزارهای ضروری در رشد کسب و کاری هستند که نمایندگی می کنند. آنها نه تنها این قابلیت را دارند که بینندگان علاقه مند را جذب کنند، بلکه می توانند سرنخ های باکیفیت تولید کنند و آنها را چندین برابر به مشتری تبدیل کنند.


وب سایت شما چهره دیجیتالی کسب و کار شماست. اینجا جایی است که برای اولین بار با بسیاری از مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می کنید. پس از باز کردن سایت خود، اولین چیزی که بازدیدکنندگان شما تجربه می کنند چیست؟ آیا آنچه را که می بینند دوست خواهند داشت و در سایت می مانند یا به سمت دیگر سایت های املاک می روند؟


کاری که وب سایت Melk20 انجام می دهد:

موفقیت بهترین وب سایت های املاک به توانایی آنها در انجام موارد زیر بستگی دارد:



گشت و گذار کاربر را اولویت بندی کنید


یکی از بزرگترین اهداف وب سایت ما این است که ورودی ها را تشویق کنیم به بازدید دیگر املاک مشابه که باعث دیده شدن تمام املاک موجود در سایت می شود. برای رسیدن به آنجا، باید ویژگی های مناسب را برای جلب توجه بینندگان در میان انبوه وب سایت ها در ملکی ترکیب کنید. پس از رسیدن به این هدف، باید تجربه ای دلپذیر برای بازدیدکنندگان ایجاد کنید تا بخواهند بمانند و سایت شما را کشف کنند. تنها در این صورت می توان سرنخ های بالقوه تولید کرد.


برای نشان دادن، به این وب سایت تصویر نماینده مراجعه کنید. عکس‌های باکیفیت از خانه‌های لوکس و استفاده متفکرانه از عناصر طراحی، تصاویری چشم‌نواز را ایجاد می‌کنند و در عین حال برند نمایندگی را تقویت می‌کنند. ناوبری یکپارچه و شهودی است و ویژگی های تعاملی آسان برای استفاده، به تجربه کاربر ارزش می بخشد.


یک وب‌سایت Agent Image با ویژگی‌های تعاملی مانند عکس‌های با کیفیت از خانه‌های لوکس با تصاویری چشم‌نواز که برندسازی نماینده را تقویت می‌کند.


محتوای ملکی عالی ارائه دهید


محتوای با کیفیت بالا به دو دلیل اصلی در وب سایت های مسکن ضروری است. ابتدا، ربات‌های موتور جستجو محتوای وب‌سایت را برای تعیین رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها در صفحات بازگشتی موتورهای جستجو می‌خزند و آنالیز می‌کنند. دوم، وقتی بینندگان وب سایت شما را پیدا می کنند، محتوای شما باید به اندازه کافی جذاب و معتبر باشد تا متوجه شوند که شما مسکن مناسبی برای آنها هستید.


طراحی قانع کننده ای داشته باشید

اولین برداشت ها ماندگار می شوند. با توجه به اینکه اینترنت یک رسانه بسیار بصری است، طراحی و ظاهر وب سایت شما باید با برند شما به عنوان یک مشاور املاک مرتبط باشد. اگر نیاز به الهام دارید، به عنوان نمونه به برخی از این بهترین وب سایت های املاک و مستغلات نگاهی بیندازید . از همان ابتدا، می توان انواع املاکی که آنها می فروشند و بازار آنها را فقط با مشاهده صفحه آنها تشخیص داد. وب سایت های خلاقانه املاک و مستغلات با یک فلسفه کامل در مورد تأثیر عناصر طراحی مانند رنگ، کنتراست، فونت و موارد دیگر بر احساسات بینندگان هدایت می شوند.


یکی از وب سایت های املاک و مستغلات Agent Image با تأثیر طراحی و ظاهر عالی که توسط عناصر خلاقانه رنگ، کنتراست و فونت هدایت می شود.


از تکنولوژی برای مدیریت موثر وب سایت استفاده کنید

تا آنجا که شما می خواهید، وب سایت شما نمی تواند خود به خود اجرا شود. برای بهینه سازی عملکرد آن باید آن را به روز نگه دارید و نگهداری کنید. با این حال، بهترین وب‌سایت‌های فهرست املاک و مستغلات، ابزارهای فنی را برای تسهیل کار خود و دستیابی به اهداف مؤثرتر در خود جای می‌دهند.


یک داشبورد باطن سفارشی می تواند به عنوان یک مرکز برای تمام افزونه های وب سایت مورد نیاز شما باشد. هزاران افزونه رایگان و آسان برای نصب وجود دارد که می تواند به شما در دستیابی به اهداف مختلف کمک کند.


افزونه‌های IDX پورتال‌هایی برای کاربران هستند تا قابلیت‌های جستجوی خانه خود را گسترش دهند و راهی برای نگه داشتن کاربران در تماس دائمی با شما برای گزارش‌های بازار و فهرست‌بندی به‌روزرسانی‌های هیئت مدیره MLS شما. یک پلاگین CRM خوب می تواند به نظارت بر هجوم سرنخ ها و نحوه مدیریت موثر آنها در هر مرحله از سفر آنها از طریق قیف فروش کمک کند. همچنین ابزارهای اتوماسیونی وجود دارد که می‌توانید راه‌اندازی کنید که می‌توانند با ارسال مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های ایمیل، یادآوری‌ها و اطلاعات کلیدی برای درخواست‌های رایج دریافتی در وب‌سایت پایگاه مشتری، در طولانی مدت در وقت شما صرفه‌جویی کنند.



14 ویژگی کلیدی که هر وب سایت املاک و مستغلات موفق باید داشته باشد

اکنون که عناصر اساسی پشت ساخت یک وب‌سایت موفق را شناسایی کرده‌ایم، بیایید ویژگی‌های کلیدی را که به آن‌ها جان می‌بخشد، بررسی کنیم. قبلاً در مورد برخی از این موارد صحبت کرده ایم. در اینجا نگاهی عمیق تر به آنها داریم، به علاوه چند مورد دیگر که وب سایت شما برای موفقیت نیاز دارد:


14 ویژگی کلیدی بهترین وب سایت های املاک و مستغلات که منجر به تولید سرنخ می شوند - ناوبری، نام تجاری، چیدمان، عکس ها، محتوا، محله ها، اتصال، تماس ها برای اقدام، پاسخگویی، مدیریت، اتوماسیون، رسانه های اجتماعی، IDX، SEO


جستجوی آسان

ناوبری بصری کلید یک تجربه کاربری خوب است. طراحی وب سایت املاک و مستغلات شما باید متمرکز بر کاربر باشد، به این معنی که باید یک ساختار ناوبری برنامه ریزی شده داشته باشد. شما می‌خواهید با اطلاعاتی که به دنبال آن هستند، بازدیدکنندگان از صفحه اصلی به هر صفحه دیگری به راحتی راه خود را پیدا کنند.


وب سایت خود را تمیز و شلوغ نگه دارید و دکمه های ناوبری را در جایی قرار دهید که کاربران بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند - معمولاً در بالای صفحه اصلی و دوباره در پایین. همانطور که بازدیدکنندگان صفحه را به سمت پایین حرکت می‌کنند، باید به آسانی اعلان‌ها و دکمه‌های فراخوانی وجود داشته باشد که آنها را به صفحات و ویژگی‌های دیگر هدایت کند.


به این وب سایت که برای یکی از مشتریان خود ایجاد کرده ایم نگاهی بیندازید. توجه داشته باشید که چگونه نوار ناوبری به راحتی در بالای صفحه پیدا می شود و ویژگی های فراخوان در جلو و وسط قرار دارند بدون اینکه مزاحم باشند. همانطور که به پایین اسکرول می کنید، عکس ها و عناوین بیشتری را خواهید دید که به اطلاعات اضافی در صفحات داخلی پیوند دارند.


طراحی وب سایت املاک و مستغلات متمرکز بر کاربر با ساختار ناوبری برنامه ریزی شده

تبلیغ برند

بازاریابی برند Reator مهمترین نقش وب سایت های املاک و مستغلات است. به مشتریان اجازه دهید بدانند چرا باید شما را نسبت به رقبایتان انتخاب کنند. خدمات منحصر به فرد خود را برجسته کنید. آیا صحنه‌سازی خانگی رایگان ارائه می‌دهید؟ آیا شما یک مسکن دربان هستید که می توانید بلیط یک کنسرت بزرگ را برای مشتریان خود تهیه کنید؟ آیا سابقه تامین مالی دارید؟ هر یک از اینها می تواند با مشتریان مناسب طنین انداز شود.


دستاوردهای خود از جمله فروش و جوایز صنعت را به رخ بکشید. به توصیفات دست نزنید. اثبات اجتماعی یکی از مهمترین ابزارها در بازاریابی املاک و مستغلات است - مردم می خواهند بدانند که بر اساس آنچه دیگران می گویند، انتخاب درستی انجام می دهند. به همین ترتیب، شخصیت خود را تبلیغ کنید - اگر در تلویزیون هستید، به تازگی کتابی منتشر کرده اید، یا در پروژه های اجتماعی فعال هستید، مشتریان بالقوه باید در مورد آن بدانند.


ببینید چگونه در این وب سایت به برند مشتریان خود توجه می کنیم:


وب‌سایت Agent Image که توجه خوبی به برند یا شخصیت مشتری دارد

چیدمان نامرتب

می‌خواهید بازدیدکنندگان از وب‌سایت‌تان و یافتن اطلاعات یا کلید ناوبری مورد نظرشان را برای بینندگانتان آسان کنید. برای تحقق این امر، به دنبال طراحی وب سایت املاک و مستغلات سفارشی با یک چیدمان تمیز و نامرتب باشید. عکس‌ها عالی هستند اما نه زمانی که تعدادشان زیاد باشد که پیام شما را تحت تأثیر قرار دهد. باید تعادل مناسبی بین عناصر پویا، عکس ها و متن وجود داشته باشد. برای رسیدن به یک طراحی وب هماهنگ با یک متخصص مشورت کنید.


برخی از وب‌سایت‌های قبل و بعد ما را بررسی کنید تا ببینید چگونه انجام می‌شود.


عکس های با کیفیت

نمی توان به اندازه کافی بر آن تأکید کرد - اینترنت یک رسانه بصری است. مردم به رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح‌بندی و به‌ویژه عکس‌ها پاسخ می‌دهند. عکاسی با کیفیت بالا یک ابزار ضروری در بازاریابی املاک و مستغلات است. آنها نه تنها در ثبت بهترین ویژگی ها و جزئیات یک فهرست، بلکه در شیوه زندگی همراه با آن بسیار موثر هستند.



عکس‌های زیبا و با وضوح بالا زمانی که در نوار لغزنده‌ای نمایش داده می‌شوند که به بازدیدکنندگانی که وارد وب‌سایت‌های آژانس املاک لوکس می‌شوند خوشامد می‌آید، می‌توانند بیشترین تأثیر را داشته باشند. با ارائه بهترین لیست های خود از فاکتور "wow" که با یک نمایش اسلاید خیره کننده همراه است، استفاده کنید. آنها نه تنها توجه را به خود جلب می کنند، بلکه نوع خاصیت هایی را که شما در آن تخصص دارید نیز تعیین می کنند. ممکن است ترکیبی از هر دو داشته باشید. از عکس‌های استوکی که به تشخیص وب‌سایت شما از بسته کمکی نمی‌کنند، خودداری کنید.


وب سایت املاک و مستغلات Agent Image با عکس های نفس گیر از لیست های لوکس با چشم اندازی از افق LA

اطلاعات تازه و همیشه سبز

علاوه بر راهنماهای محله، وب سایت خود را با اطلاعاتی که برای خریداران و فروشندگان مفید است، تقویت کنید. راهنمای ضروری برای نقاط مهم محلی و منبع آخرین اخبار املاک و مستغلات باشید. نکات و توصیه های متخصص را در مورد فرآیندهای خرید و فروش خانه، بهبود خانه، تامین مالی، و سایر موضوعات مرتبط با املاک و مستغلات به اشتراک بگذارید. به روز رسانی داده های بازار را ارائه دهید. یکی از بهترین امکانات وب سایت املاک که می توانید داشته باشید، وبلاگی با موضوعات جالب و به روز است. این کار سایت شما را به‌روز نگه می‌دارد و به بینندگان اجازه می‌دهد بدانند که در صدر بازار خود هستید.


راهنمایان محله

راهنماهای محله یکی از بهترین ویژگی های وب سایت املاک و مستغلات است که به طور قابل توجهی شانس شما را برای یافتن آنلاین افزایش می دهد. خریداران می‌خواهند هر چیزی را که می‌توانند در مورد جایی که قصد حرکت دارند بدانند. راهنمای جامع محله به آنها تصویر خوبی می دهد و در تصمیم گیری آنها کمک می کند. آنها نه تنها می توانند به تبلیغ منطقه شما کمک کنند، بلکه خدمات عالی به مشتریان نیز هستند. علاوه بر این، به شما کمک می کند تا به عنوان یک متخصص محلی شناخته شوید. نه تنها فهرست املاک و گرایش های بازار در این منطقه، بلکه رستوران ها، مغازه ها، پارک ها و سایر مکان های دیدنی را نیز در آن مشاهده کنید. سبک زندگی را بفروشید، نه فقط ملک را. نقشه ها و سایر ابزارهای تعاملی نیز بسیار مفید هستند.


یک وب سایت تصویر نماینده با راهنمای جامع محله در مورد غذا یا رستوران ها، فروشگاه ها، پارک ها و سایر مکان های دیدنی

یک ارتباط شخصی

با شناسایی بازار هدف خود و اینکه نیازهای خاص و نقاط دردناک آنها چیست شروع کنید. اهداف و انگیزه های مخاطب هدف شما چیست؟ مبارزات آنها؟ آنها می خواهند به چه چیزی برسند؟ سپس نشان دهید که چرا شما عاملی هستید که می توانید این نیازها را برطرف کنید. داستان خود را بگویید، تجربه خود را برجسته کنید و به مشتریان احتمالی خود بگویید که چگونه در گذشته به دیگران کمک کرده اید.


به عنوان مثال، در این وب سایت نماینده تصویر، بلافاصله می توانید ببینید که چگونه خدمات تخصصی مشتری ما برای ورزشکاران و افراد مشهور، او را به گزینه ای عالی برای افراد با نیازهای مشابه تبدیل می کند.


وب سایت Agent Image که خدمات تخصصی مشتری را برای ورزشکاران و افراد مشهور برجسته می کند تا او را به گزینه ای عالی برای افراد با نیازهای مشابه تبدیل کند.

چندین فراخوان برای اقدام

فراخوان ها برای اقدام یکی از بهترین ویژگی های وب سایت املاک و مستغلات است. آنها مشتریان بالقوه را تشویق می کنند که پایه را لمس کنند. گاهی اوقات، یک بازدید کننده وب سایت می خواهد یک استعلام ارسال کند اما نمی داند چگونه. دعوت به اقدام راهی را برای آن‌ها فراهم می‌کند تا گام بعدی را بدون تعهد به چیزی بردارند. این می تواند چیزی به اندازه دکمه "بیشتر بخوانید" غیر مزاحم باشد، که آنها را تشویق می کند تا وب سایت شما را بیشتر کاوش کنند. یا می تواند یک "خانه من چه ارزشی دارد؟" یا یک فرم "تماس با ما"، که از آنها می خواهد اطلاعات تماس خود را بگذارند که می توانید آن را پیگیری کنید.



چندین CTA در صفحه اصلی و داخلی خود داشته باشید تا در هر مرحله از مرور، بینندگان را ترغیب کنید. به عنوان مثال، چیزی که آنها در راهنمای محله می خوانند ممکن است آنها را در مورد زندگی در منطقه هیجان زده کند. یک دکمه استراتژیک "تماس با ما" در صفحه می تواند آنها را تشویق کند تا اولین قدم را بردارند.


CTAهای استراتژیک نباید نشان دهند که مشتری بالقوه روی چه چیزی کلیک کرده است. پیام‌های کوتاه با حس فوری فوریت نه تنها می‌توانند سرنخ، بلکه تبدیل‌های احتمالی را نیز دریافت کنند. دکمه ها همیشه باید بدون توجه به دستگاه مورد استفاده به صفحه صحیح هدایت شوند.


این وب‌سایت‌های Agent Image کاربردهای مختلفی از CTA و محل قرارگیری استراتژیک آنها در صفحه اصلی را نشان می‌دهند.


دکمه‌های فراخوان به اقدام استراتژیک در یک وب سایت املاک و مستغلات Agent Image


طراحی تعاملی

مرور در حال حرکت یک هنجار جدید است. اگر هنوز یک وب‌سایت واکنش‌گرا ندارید، خودتان را به سال‌ها عقب می‌اندازید. اما برای اینکه به بینندگان خود تجربه ای واقعا رضایت بخش بدهید، باید چیزی بیش از وب سایتی ارائه دهید که به سرعت در دستگاه تلفن همراه بارگیری می شود. ویژگی ها را به گونه ای تنظیم کنید که مرور و رابط را بدون توجه به دستگاه آسان و رضایت بخش کنید. به عنوان مثال، برای مشاهده جزئیات ملک حتی در یک صفحه کوچک، عکس‌های فهرست شده را در تلفن‌های همراه نشان دهید. اطمینان حاصل کنید که فرم های جذب سرنخ را می توان به راحتی پر کرد و حتی در دستگاه های تلفن همراه ارسال کرد.


بهترین نسخه های موبایلی وب سایت های املاک و مستغلات را که ایجاد کرده ایم بررسی کنید.


طراحی وب سایت املاک سفارشی ریسپانسیو توسط Agent Image با نسخه های موبایل و دسکتاپ

پایگاه های اطلاعاتی Backend (CRS و CRM)

پایگاه داده شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست. این یک جزء اصلی از کل شبکه شما است، با داده هایی که می توانید برای افزایش مراجعات خود با سایر متخصصان به اشتراک بگذارید. همانطور که در وب سایت خود تعامل ایجاد می کنید، به یک سیستم پایگاه داده باطن یا سیستم مدیریت محتوا موثر نیاز دارید تا به طور کارآمد اطلاعات سرنخ ها و مشتریان را ذخیره، مدیریت و بازیابی کند. بهترین وب‌سایت‌های دارایی، پایگاه‌های داده پشتیبان را با ابزارهای CRM ادغام می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که هیچ تماسی از دست نمی‌رود و مزایای وب‌سایت‌ها بهینه می‌شوند.


اتوماسیون برای کارهای حاشیه ای

وب سایت های املاک و مستغلات موثر فرصت هایی را برای خودکارسازی برخی از عملکردهای CRM با استفاده از پایگاه داده باطن سایت فراهم می کنند. به عنوان مثال، ارسال تبریک تعطیلات برای آگاهی بالای ذهنی، یا اعلامیه های رویداد، مانند خانه های باز، تور توسعه جدید، به روز رسانی های زمان واقعی، و موارد دیگر. بهترین وب‌سایت‌های دارایی دارای اتوماسیونی هستند که به شما امکان می‌دهد تا جایی که می‌توانید به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید و در عین حال هزینه‌های خود را به طور مؤثر مدیریت کنید.


ادغام رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی راهی عالی برای ایجاد آگاهی از برند و ایجاد روابط پایدار با مشتریان شما هستند. با فراهم کردن بستری برای تعامل مستقیم با بازار هدفتان، دسترسی و تعامل شما را افزایش می‌دهد. با تعامل مستقیم با مشتریان، می‌توانید پشتیبانی بهتری از مشتری ارائه دهید و با نرخ پاسخ سریع‌تر اعتماد ایجاد کنید. رسانه های اجتماعی همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن جنبه انسانی کسب و کار شما، به ویژه ارزش های برندی هستند که با بازار خود به اشتراک می گذارید.


ادغام رسانه های اجتماعی با وب سایت شما دسترسی شما را در هر دو پلتفرم به حداکثر می رساند. لینک های برجسته به سایت های رسانه های اجتماعی شما از جمله بهترین ویژگی هایی است که می توانید داشته باشید. آنها را در سراسر وب سایت خود نمایش دهید و پیوندهایی به وب سایت خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود قرار دهید. این به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا به راحتی از یک پلتفرم به پلتفرم دیگر حرکت کنند. همچنین می توانید فید اینستاگرام یا توییتر را در صفحه اصلی خود قرار دهید یا دکمه های اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را در پست های وبلاگ یا ویژگی های دارایی خود اضافه کنید.


این وب سایت Agent Image نحوه نمایش یکپارچه دکمه های رسانه های اجتماعی را در صفحه اصلی و تمام صفحات داخلی نشان می دهد.


دکمه های رسانه های اجتماعی یکپارچه در یک وب سایت املاک Agent Image

ویژگی های IDX

در نهایت، به دلیل اینکه بیشتر بازدیدکنندگان به وب سایت های آژانس املاک مراجعه می کنند، می رسیم - برای جستجوی خانه. شما نمی خواهید خریداران خانه برای جستجوی ملک در منطقه شما به جای دیگری بروند، و به همین دلیل IDX بسیار مهم است. وقتی خریداران ملکی را که دوست دارند می بینند، می توانند روی دکمه CTA کلیک کرده و پایه را با شما لمس کنند.


شما می‌توانید لیست‌ها و ویژگی‌های خود را به‌طور برجسته در سایر بخش‌های وب‌سایت خود برجسته کنید. برخی از وب سایت های املاک لوکس ما برای گروه نخبه ای از خریداران و فروشندگانی طراحی شده اند که برای جستجوی خانه خود به MLS اعتماد ندارند. اما حتی در این بازار انحصاری، اغلب لازم است که جستجوی IDX را برای پاسخگویی به نیازهای اکثر خریداران لحاظ کنید.


ترجیحاً ویژگی‌های جستجوی خانه IDX شما باید مستقیماً در صفحه اصلی شما قابل مشاهده باشد. با این قرارگیری واضح و برجسته، می توانید بلافاصله کاربران را به آنچه که باید ببینند هدایت کنید.


از سوی دیگر، وصل کردن یک ابزار آماده در حالی که آن را با نام تجاری و ظاهر کلی شرکت شما تطبیق می دهد، می تواند یک چالش باشد. ویژگی‌های جستجوی IDX معمولاً با تنظیمات پیش‌فرض و یک سبک یک‌اندازه برای طرح‌بندی‌های آن‌ها ارائه می‌شوند.


برای دستیابی به طراحی یکپارچه در سایت‌های فهرست املاک، یک رویکرد پیشرفته، سفارشی کردن عناصر سبک IDX برای مطابقت با طرح‌بندی و رنگ‌های خاص وب‌سایت است. در دستان طراحان و توسعه دهندگان خبره، این می تواند کل تجربه جستجو را برای بازدیدکنندگان وب سایت ارتقا دهد. سفارشی کردن ویژگی‌های IDX می‌تواند به ایجاد ظاهری واقعاً حرفه‌ای کمک کند که به شما کمک می‌کند از بسیاری از راه‌حل‌های IDX قالب‌بندی شده متمایز شوید.


بهترین وب سایت های املاک و مستغلات ما را با ویژگی های IDX بررسی کنید.


یک وب‌سایت Agent Image با ویژگی‌های IDX سفارشی‌شده مطابق با طرح‌بندی و رنگ‌های خاص وب‌سایت برای ظاهری واقعاً حرفه‌ای.

سئوی هدفمند

هیچ راه حلی وجود ندارد - اگر می خواهید وب سایت شما دیده شود، باید بهینه سازی موتور جستجو یا SEO را در نظر بگیرید. بیش از 90 درصد خریداران خانه هنگام جستجوی خانه از اینترنت استفاده می کنند و اکثریت قریب به اتفاق کاربران آنلاین فقط بر روی نتایج برتر بازگشت موتورهای جستجو کلیک می کنند. هدف شما تبدیل شدن به 10 وب سایت برتر املاک و مستغلات یا بهتر است.


سئو کسب و کار شما را راحت تر در اینترنت پیدا می کند. با افزایش ترافیک ارگانیک به وب سایت شما، حضور آنلاین شما را ایجاد می کند. همچنین به افزایش آگاهی از برند و تشویق به شناسایی و یادآوری برند کمک می کند.


بهترین شیوه‌های سئو برای بهبود تجربه کاربر طراحی شده‌اند و این به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت شما با رویکرد مشتری اول است. شناخت بازار به شما این امکان را می‌دهد تا نیازها و انگیزه‌های آن‌ها را با کلمات کلیدی با هدف بالا هدف قرار دهید، که شانس شما را برای رتبه‌بندی خوب افزایش می‌دهد. برای مثال، به‌جای رتبه‌بندی کلمه کلیدی «خانه‌های فروشی در کالیفرنیای جنوبی»، به دنبال هدف محلی‌تر مانند «خانه‌های فروش در لاجولا» یا «بهترین مشاوران املاک در سن دیگو» بروید.



با هدف قرار دادن بازار مناسب، سرنخ های باکیفیت تولید می کنید. و با ارائه محتوای با کیفیت به بازدیدکنندگان و اطلاعاتی که آنها به دنبال آن هستند، تخصص کسب و کار خود را ایجاد می کنید. همانطور که اعتماد و اقتدار ایجاد می کنید، موتورهای جستجو نگاه مطلوب تری به وب سایت شما خواهند داشت و شما را در صدر رتبه بندی قرار می دهند.


سئوی موثر شامل چیزی بیشتر از ایجاد کلمات کلیدی در وب سایت شما نیست. 100 وب سایت برتر املاک و مستغلات به طور موثر از زرادخانه ای از ابزارها و تکنیک های SEO استفاده می کنند. برای بهترین نتیجه، یک متخصص را استخدام کنید تا کار را برای شما انجام دهد.


ایجاد حضور آنلاین با ایجاد فهرست کسب و کار من در گوگل به عنوان یک تکنیک سئوی هدفمند موثر

با بهترین شرکت طراحی سایت املاک تماس بگیرید

نماینده تصویر انتخاب موفق ترین متخصصان املاک و مستغلات در سراسر جهان است. ما بهترین وب سایت های املاک و مستغلات را برای نمایندگان ایجاد می کنیم. ما با گوش دادن به داستان شما و ترسیم نقشه سفر شما شروع می کنیم تا بتوانیم برند شما را جذب کنیم و یک وب سایت زیبا بسازیم که برای شما بهینه باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد